Hari masak sedunia

Bismilahhirahmanirahim.

Taktahu la kenapa macam trigger nak post semua aktiviti kat blog,sebab macam nak jadikan macam diari sebenarnya. Supaya suatu hari,aku akan ingat semua benda yang pernah aku buat dan apa yang pernah lalui dan semoga anak, dan suami pun akan baca di saat aku sudah tiada nanti.

Tiada buku diari yang aku dapat tinggalkan,selain tulisan tulisan yang berjiwa besar dan kadang kecil untuk tatapan semua.

31 OGos 2018,jatuh pada jumaat,sabtu ahad Dah memang cuti. Dan setiap kali cuti,memang aku ada aim aku sendiri apa yang nak di capai. Maka,sepanjang tiga hari ,memang memasak sahaja kerjanya..


Mee goreng mamak
Nasi goreng cili api
Sagu gula melaka
Donut coklat
Kari daging

Semua yang aku buat semua untuk bahagiakan keluarga.terinspirasi dari semua chef yang suka masak dan Letak gambar bekal for the beloved ones.

Semoga ummi sentiasa rajin masak dan mencuba masakan baharu.amin


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...