Lawatan Furqan ke ladang binatang

Bismillahirahmaniirahim,


Sejak Furqan di asuh oleh pengasuh lain, kerana acik eton tidak dapat menumpukan sepenuh perhatian kepada anakanada kerana menjaga iparnya yang sakit dan anaknya yang baru melahirkan anak...aku terpaksa mencari pengasuh baharu.

Acik Mai ni memang tinggal agak jauh, jadi aku keberatan sebenarnya nak hantar,,tetapi apakan daya,semua yg aku minta tuk jadikan pengasuh, semuanya tak boleh...dan aku hantar juga kepada cik Mai walaupun berat hati.

Tetapi, Allah punya percaturan sangat baik. Kita sangkakan benda yang buruk itu rasanya tak baik, tetapi itulah yang terbaik untuk kita.

Acik Mai ni baik, dan idioms dont judge the book by its cover ternyata benar.. menjaga Furqan seperti anaknya sendiri, bawa dia kemana-mana dan aku bersyukur atas nikmat Allah..Alhamdulilah..

Semalam, Cik Mai bawa furqan jalan-jalan ke Bukit Rokan di sanalah tempat suaminya bekerja.. Aku juga tak tahu dimana tapi memang best tengok gambar yang di hantar cik Mai.. 

jom, cekedot,hehe.

Budak kenit yang comel

sukala tu jenjalan

famly pengasuh yang baik

bergambar dengan unta

yeahh, takut dengan burung unta

nangiss :( haha

gembiranyaaaa

takut juga dengan kuda :D

Furqan agaknya takut tengok binatang besar-besar ni, tu yang menangis..hehe
ok, bye.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...